Re: [rue] ça s'est passé comment

  • From: Philippe < >
  • To: < >
  • Subject: Re: [rue] ça s'est passé comment
  • Date: Mon, 21 Oct 2013 11:59:34 +0200

J'ai également l'amer impression que de nos jour c'est plus le
tape-à-l'oeil marketing que la valeur artistique qui prime.

De belles photos, des vidéos qui arrachent, des présentations tip-top...
Et quand tu vois la perf, c'est plutôt moyen comme travail.

Je veux bien croire que les pros soient saturés de mails et autres
dossiers, mais alors comment les toucher vraiment, comment "décoincer " le
festival qui te permettra d'être vu et visible ?

Et pour ma part je pose aussi la question du goût artistique!!!

Philippe Rives
BK Compagnie

http://www.compagnie-bk.com <http://compagnie-bk.com>

T+F : +49.30.62705136
CEL : +49.176.23838032

Networks:
XING <https://www.xing.com/profile/Philippe_Rives?sc_o=mxb_p> / LinkedIn
<http://www.linkedin.com/in/philipperives> / Twitter
<https://twitter.com/BKCompagnie>

We are aware that undesired e-mails may be disturbing and please accept
our sincere apologies if You are not interested in this.
According to current laws, BK Compagnie guarantees the full confidential
nature on your personal data in its possession
(obtained by direct contacts, public sources or surfing the net)
and ensures that they are registered in a database exclusively for the
purpose of sending information on our activities and events.
If you do not wish to receive further mails from us, just send us back the
mail
<mailto: >
with the subject "unsubscribe".
All content of the present mail is property of BK Compagnie and may not be
used for any purpose by any third party.